خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

من کیم؟ این جا کجاست؟

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ

من این جا رو دوست ندارم

اصلن نمی دونم قراره نوشتن اینجارو ادامه بدم یا نه

من هم مث خیلیا معتاد وبلاگ نوشتنم و بهتره بگم معتاد نوشتن در بلاگفا

دوران امتحانا دوران خیلی مسخره ایه که ورودی مغز خیلی بیشتر از خروجیشه

ورودی ینی خوندن یک کتاب درسی و خروجی ینی جواب دادن در حد یکی دو برگه ی امتحانی

و این ممکنه باعث ترکیدگی مغز بشه

چاره ش بیشتر کردن خروجیه مغزه به نظرم

و راه حل من نوشتنه


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۷
دختر حاجی

نظرات  (۲)

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۶ ساده (سادگانه)

بیشوووهوور پسرباز!

با ورودی خروجی میخای توجیه کنی؟

پاسخ:
به نام خدا
بلاگفا همچون همسری به جنگ رفته با سر نوشتی نا معلوم است
این جانب طلاق خود را از وی اعلام کرده و چند صباحی را با بیان خواهم گذرانید
 من با رویی گشاده این خیانت را می پذیرم:)
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۸ ساده (سادگانه)
اگه طلاق بگیری شیرمو حلالت نمیکنم نرگسسسس!!!
پاسخ:
ببخشید کدوم شیر دقیقننن؟؟؟؟:)))))
نه خب ببین اگر برگرده معذرت خواهی کنه خب منم بر می گردم ولی الان ک نیس خب چکار می تونم بکنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">