خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

از آن فکر های سیریش مانند

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ب.ظ

این پست هیچ فاقد هرگونه ارزش مادی و معنوی ست

پیشنهاد می کنم نخوانید






از بچگی خونه ی عمه م از اون جاهایی بود که همیشه تلپ بودم

ماه رمضون بود

سال های اول روزه گرفتنم

فکر می کنم بر می گرده به پنج شیش سال پیش

پسر عمم تازه ازدواج کرده بود و حسابی با همسرش گرم گرفته بودم

افطار اونجا بودم و شب هم قرار بر این شد که بمونم

پیمان و بهار(پسر عمم وخانومش)هم موندن

بهار علاقه ی بسیار زیادی به ریختن زعفرون توی غذا داشت

بسیار زیاد یعنی حتی نیمروهاش هم زعفرونی بود

شب بعد از افطار سه نفری بیدار موندیمو درست کردن غذای سحری هم بهار به عهده گرفت

غذا که روی گاز گذاشته شد هر نیم ساعت یکبار زعفرون زیادی بهش اضافه میشد

بار سوم چهارم بود که بهار به آشپزخونه رفت و منم همراهش رفتم

پیمان هم امدو زعفرونو دستمون دید

باتعجب گفت: بهار چه خبرههه؟؟؟

بهار: نمیریزم دیگه

پیمان:من باور نمی کنم.بده من اون زعفرونو

بهار: به روح نیما نمیریزم


____

نیما پسر خواهر بهاره که در نوجوانی فوت شده

____

اصلا چرا این اطلاعات مهم (!!!) و این خاطره ی مسخره و بدرد نخور بدون نکته و جذابیتو نوشتم


از اون شب پنج سال میگذره

مامان من مشهدیه بنابر این زعفرون جزو چیزاییه که به وفور در خونه ی ما یافت میشه

اون شب من خواب آلود بودم و شاید همین باعث شد ک اون مکالمه به طور غیر معمول تو ذهن من و تو ناخوداگاهم بمونه

هر بار که زعفرون میگیرم دستم احساس می کنم روح"نیما" داره بهم نگاه میکنه

این چند روز که مامان مجبوره غذاهای مورد علاقمو بیشتر درست کنه که اکثرا نیاز به زعفرون دارن

بیشتر از هر وقت دیگه ای نیما توی ذهنمه:|  اینقدر زیاد ذهنمو مشغول کرده بود که مجبور شدم دست به کیبرد بشم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
دختر حاجی

نظرات  (۳)

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۶ ساده ی ساده
اینا همه یه طرف اینکه مامانت این چن روز مجبوره!غذاهای مورد علاقتو درست کنه یه طرف!
پاسخ:
بنده خدا مجبوره دیگه
باید شکممو سیر کنه یه جوری
روانى:)))"نیما!!"
پاسخ:
هر نیمایی که نیمای شما نیس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">