خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

چه وضیه

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ب.ظ

میشه گفت اینقدری که تو این تابستون درس خوندم تو سال تحصیلی نخونده بودم

همیشه فک می کردم این بچه خرخونا خیلی زندگی هدفمند و مملو از نقاط روشن دارن

دو روز در هفته رو کلا نصف روز کلاسم ... کلاس نسبتا سنگین که وقتی می رسم خونه مث خرس زخمی میفتم

و روزای دیگه هم تقریبا کامل پره

با این همه به شدت احساس پوچی می کنم

نمی دونم این پوچی با چی برطرف میشه

+ دلم نمیخاد صرفا مصرف کننده باشم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵
دختر حاجی

زندگی

چس ناله

نظرات  (۳)

خوب را خودتون برنامه بچینین.
خیلی راحته.دو روز کلاس رفتن تو تابستون که انقد خستگی نداره..
چون خودتون رو با خرس مقایسه کردین میشه گفت تنبل و تپلین):::خخ
پاسخ:
شما لطف دارین
تنبل بله ولی تپل نه!
سلام
موفق باشید همین
....
یکم یه جور دیگه نگاه کن..یکم حالتو بهتر میکنه..فقط یکما
پاسخ:
سعیمو میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">