خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

بی تو مرگ من مسلمه

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ

-  به نظرت ممکنه ی نفر ب خاطر از دست دادن کسی بمیره ؟   

... 

- تو اگه منو از دست بدی چکار می کنی؟ 

+ شکر خدا:))) 

-      :)) 

+ مطمئن باش برام ضرر بزرگیه! اصلا نمیخام بگم حتی ذره ای هم بهت وابستگی یا علاقه دارم... ولی تو جزو کسایی هستی ک بی قید و شرط بهت اطمینان دارم.... واقعا ضرر می کنم...    

- اعتماد... خودش یه راهیه برای ایجاد وابستگی... کارمو بلدم پس:)) 

+ تو کاری نکردی... همه چیزو مدیون زمانی...  زمان زیادی گذشته از اولین حرفامون... اتفاقات زیادی رو با هم گذروندیم...  

- سه نفری... 

+ سه نفری...  برادر عزیزت رو یادم نمیره! 








پ. ن:به شدت دنبال یه فرصت خالی و صد البته حوصله هستم برای نوشتن کل مکالمه...  به زودی خواهم نوشت.   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
دختر حاجی

خاطرات

دوستان

نظرات  (۲)

از اون واقعیاشه؟!
پاسخ:
تقریبا آره... 
کی وقت کردی خونه تکونی کنی ❓
پاسخ:
قالبو میگی؟ 
دو ثانیه ک بیشتر طول نمیکشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">