خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

دل خوشی داره بیچاره

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۰۱ ب.ظ

احسان :  میدونی نرگس؟ اگه یه پسر 22 ساله داشتم حتمن مجبورش می کردم با تو ازدواج کنه!   


من :   ینی اگه 21 سالش بود دیگه ازش نمیخواستی باهام ازدواج کنه؟ 

خنده ی حضار  


احسان:   نه   :|     فقط 22 سال!!!       

 من: به هر حال من با فامیل ازدواج نمی کنم مرسی از پیشنهادت:دی 


+ ینی ازون دست پسر عمه هاست که با تمام وجود فکر میکنه من ب شدت پایبند به ادب و فرهنگ و شخصیت هستم!   هر دفه ام منو میبینه میگه قدت بلند شده    

لازم به ذکره الان فقط یه بچه ی یه ساله داره  و اینهمه امیدواره بنده با پسر 22 سالش مزدوج بشم!!    


++ باور کنید من هیچوقت تو زندگیم الکی تظاهر ب با ادبی و با وقاری نکردم... نمیدونم چرا همه فک می کنن من خیلی خانومم! 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۸

نظرات  (۷)

چون خانومی خوب :)
پاسخ:
مهدیه؟ تو کاملن بر سطح ادب من آگاهی ها...   من از گفتن هیچ کلمه ای تو زندگیم خجالت نکشیدما :دی   همچنان نظرت همونه؟ 


+البته هنوزم میگه مهم نیس آدم چی میگه. مهم اینه ک چه چیزیو کجا میگه  
اولا به احسانتون بگو مریممون خودش اگه پسر بود میدادنش به من😂😂😂دومندش اینکه ببین اصلا بحث اینکه چیو کجا بگی نیست نرگس.ببین منم در حد تو بی ادبم و مسلما جلوی معلما مودبم ولی تو توی جمع هایی که بزرگترا توشن خجالتی ای.یادته اون سری قرمز شدی؟!😂😂😂😂واسه همین میگن خانومی و اصلا ادای خانوم بودنو در نمیاری.جلوی ادمای دیگه واقعا خانوم و خجالتی ای
پاسخ:
اوخییییی    
ناز بشم:)    
نه باور کن خیلی مهمه چه حرفیو کجا بزنی
چه ذوق زده شد😂😂
شنقول جان میدونم مهمه چه حرفیو کجا بزنی.مطمعنا منم جلوی خانوم مصلحی اون حرفایی که پیش تو میزنم نزدم .ولی من شیطنت در رفتارم و حرفام هر وند مودبانه بازم معلومه.تو تیکه هاتو در گوش من زمزمه میکنی من بلند تو کلاس میگم .اینجاست که همه تورو مظلوم میبینن من رو شیطون .میفهمی؟
پاسخ:
:)))     خدایی این نکته ی خیلی خوبی بود. نود درصد بامزگیتو از من داری 
تو هم نود درصد خانومیتو از من داری😂😂در کنار یه فرد شیطون ادما ساکت تر به نظر میان 😂😂
پاسخ:
عزیزم اصن ما مکمل همیم :)) 
ایول دمش گرم خیلی خوبه😁
من می گم به ظاهر خانومی تو بگو نه
پاسخ:
آیکون زبون دراز
خانوادگیه این موضوع...
چون کلا قیافه هامون مظلوم و گوگولی میزنه...
لطفا اسم افراد رو میبری بگو از چه نوعش کدومش...
قلبم اومد تو حلقم...
D:

پاسخ:
:)))))    تو روحت خو آدم اول یاد فامیلش میفته     
جان نرگس پسرشو به تو پیشنهاد نداده؟؟؟ تازه من قبلا یه موقعیت ازدواج با سپهرم داشتما :)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">