خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

آقا امروز یه مشاور  برامون آورده بودن... روانشناس بود و قرار بود در مورد مسائل جنسی برامون صحبت کنه 


کلاس ما دو تا تخته داره یه طرفش وایت برده یه طرف تخته هوشمند و دیتاست ما اون لحظه به سمت  وایت برد بودیم 

مشاوره: بچه ها برگردید سمت تخته هوشمند  

مهرنوش : آخ جون آموزش تصویری  

بعد میگف حداقل فاصله تون بهتره با دوست هم جنستون سی سانتی متر باشه 

کل بچه ها به محض اینکه اینو گفت  با هول صندلیاشونو از هم فاصله دادن  

میگفت  کلا خیلی عادت نکنید توی روابطتتون با دوستاتون همش دستاتون تو دست هم باشه یا مثلا مدام با موهای همدیگه  بازی کنید  

جلسه ک تموم شد رفتیم پایین استراحت ..  

با مهدیه رفتیم  آبخوری نسترن و رضا و بهارم اونجا بودن   

رضا نوک انگشتشو زد به بازوی من و سریع دور شد بعد برگشته میگه من الان ب حریم شخصی تو تجاوز کردمممم   




+ دیروز سر زنگ شیمی   

مریم درحال دست بند بافتن بود 


دبیر :  خانوم ع  پاشو بزگه حضور غیاب بگیر به جای کاردستی درست کرد

من:  خانوم دوروز دیگه دار قالی میاره فرش میبافه     

چند لحظه بعد من کاملن تمرکز کرده بودم داشتم رو مساله فک میکردم یهو دوست عزیز سمت راستیم کله ش رو با سرعت برق آورد بغل من : پیوند چهار گانه  هم داربم؟؟  

بعد خودش تازه فهمید چی گفته. با هم آروم هر هر خندیدیم  

مریم : چیه؟ 

من: این می پرسه پیوند چارگانه داریم؟ 

آقا مریم نتونست خنده ش رو کنترل کنه به این صورت ک  حجم عظیمی از هوا میخاست از دهن بسته ش بیرون بیاد حالا خودتون تصور کنید ک چه صدایی ایجاد ش...  

به محض خنده ی اونجوری مریم کل کلاس بدون دونستن  موضوع منفجر شدن   

باز خنده ی بچه ها آروم شده بود ما هم آروم شده بودیم    من و مریم نگاهمون به هم می افتاد دوباره هر هر میخندیدیم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۷
دختر حاجی

دوستان

مدرسه

نظرات  (۵)

😂😂😂😂😂😂😂وای خیلی خووووب بود 😂😂😂😂😂اقا یه چند تا فان دیگم داشتیم ولی هر چی فشار میارم یادم نمیادددپیر شدیم دیگه😂
پاسخ:
مشاوره میگف شما جنستون چیه 
رضا میگف مخالف:)) 
اهاااان اره افرین:)))منم گفتم نامرغوبه 😂😂😂😂
:))
پاسخ:
سی سانت فاصله گرفتی یا نه؟ 
.
 .
.
.
.
 .
 .
 .
.
.
این ۳۰ سانت فاصله بود 
:)))))

پاسخ:
اهم اهم ببخشید برای غیر همجنسان حداقل پنجاه سانتی متره :))     شما الان بیست سانتی متر بیشتر از اجازه ی خودت به بلاگ من نزدیک شدی و من باید تذکر بدم :)) 
از اونجایی ک من جنس مخالفم 50 سانت فاصله گرفتم :))
پاسخ:
هاهاها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">