خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

درد رشد

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷ ق.ظ

اینکه بدون آسیب بزرگ بشی غیر ممکنه  

در راه رشد، صدمه دیدن اجتناب ناپذیره   




+ من اگه بتونم اونایی که چیپسو با ماست میخورن درک کنم قطعا بقیه ی مشکلاتم هم حل خواهد شد 

نظرات  (۶)

تو خودت یامی با ماست میخوری .چیپس با ماست موسیر فوق العادس
پاسخ:
صرفا برای همراهی با شماست. یامی فقط تندش با ماست خوبه اونم ب خاطر اینکه تندیشو کم کنه
خخخخخخ
مگه چیپس با ماست موسیر چشه؟
پاسخ:
بد مزس. طعم خودشو تنها ترجیح میدم
خوشمزس که!؟
پاسخ:
نه
بد سلیقه ^_^
پاسخ:
خودتی
خب من الان کلی منتظر کامنت در مورد قسمت اول بودم بعدش دیدم ای بابا همه در مورد چیپس و ماست موسیره صحبت کرند بطور کاملا جدی خورد توی ذوقم..
می دونی بدبختیش کجاست!؟که هی صدمه ببینی ولی رشد هم نکنی همونی که بودی بمونی چ بسا پسرفت هم داشته باشی و دیگه اینکه صدمه داریم تا صدمه، درد و رنجی که ی آدم پول ندار یا حمایت نشونده از طرف اطرافیان می بینه و باس تحمل کنه زمین تا آسمون با یه آدم که از صد جا ساپورت میشه فرق داره..
پاسخ:
 آره خودمم دلم سوخت...   

نه یه جمله هس ک میگه هر چیزی تو رو نکشه قوی ترت می کنه    
یه دوست خیلی خیلی نزدیک دارم که تنها مشکلش با من خوردن چیپس با ابمیوه ی منه.....
به نظرم اگه اون تونسته 7سال با این مشکل منو دوست داشته باشه تو هم میتونی با این مشکل یه عمر زندگی کنی:)
پاسخ:
:)))  


من یه کامنت بلند بالا برات گذاشته بودم بعد اولین کامنتت ...  بلاگفا گفت نظر تبلیغاتی پذیرفته نیست  :( ولی ب خدا من تبلیغ نکرده بودم  :دی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">