خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

جان من است او .هی مزنیدش

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ب.ظ
  





قلبم  :((



+ فیلم وفادار .قسمت سه از دایورجنت
و فردی که در عکس این طور آش و لاش مشاهده می فرمایید کسی نیست جز
 تعو جیمز (فور (توبایاس))
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۲
دختر حاجی

فیلم

موزیک

نظرات  (۴)

عنوان عالیه..
من اینو تو قسمت اخر واکینگ فصل شیش واکینگ دد وقتی دریلمو خونین و مالین دیدم با گریه گفتم جان من است او هی مزنیدش!:/
تازه گرفتن بردش..
آنِ من است او..هی مبریدش!
پاسخ:
لعنتیا اصن احساسات آدمو بازیچه ی دست خودشون می کنن   
عنا
عشق اول زندگیم😭😭😭😭😭
پاسخ:
وا!    ناموس دزدی تو روز روشن؟    اول همه خودم کشفش کردما  
خب حالا😒می میری مگه قرضش بدی یکم😒
پاسخ:
سه شنبه ها مال تو
:|
پاسخ:
دس رو غیرت من نذارا! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">