خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

آدمی که نیست باید همه جوره نباشه

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ق.ظ

آدما وقتی یک نفر رو از دست میدن  اطرافشونو پر می کنن از نشونه های اون  شخص  

عکس هاش رو تو خونشون میذارن ... عطرش رو هر چند وقت یک بار میزنن... یه لباس یا شالگردن ازش یادگاری نگه میدارن... در موردش می نویسن... صحبت میکنن ازش...  

یه جوری که انگار نمیخوان فراموشش کنن. دلشون میخواد یادش همیشه همه جا باشه     

من اما بر عکسم 

همه ی نشونه هاش رو اطرافم نابود می کنم   

هر چیزی ک منو یادش بندازه رو حذف می کنم  

دلم نمیخواد به چیز یا آدمی که برای همیشه رفته فکر کنم...  

به آدمی ک دیگه کنارم نیست   

‌شاید خیلی بی رحمانه به نظر بیاد... نمیدونم...     





+ یک ماهه ناخن نخوردم و این بزرگترین و موفقیت آمیز ترین پروژه ترک در زندگی م بوده:دی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۹
دختر حاجی

نظرات  (۱)

ن اونقدرام بی رحمی نیس.منطقی بنظر میاد.
پاسخ:
خب شکر خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">