خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

تا  حاالا انقدر احساس سردرگمی و ناراحتی نکردم تو زندگی م  


نمی دونم شرایط درسیه یا اینکه کلن این سال همه ی شرایط دست به دست هم دادن ک درب داغونم کنن   

نمی دونم...    یه بغض و خشم و حال عجیبی دارم همش...  خنده هام فرارّن...  تا یکی میاد سمتم و یه حرف کوچیک می ززنه می پرم بهش...  دلم میخواد دور باشم از همه...     


از شما چه پنهون.  غریبه که نیستید...   بعضی وقتا دلم  عاشقانه نوشتن میخواد و نمی تونم...   دله دیگه..  عقل و منطقم حالیش نیست  ...  

تو خیابون که راه میرم یهو بی دلیل بغضم می گیره و دلم گریه میخواد...  و هی باید زور بزنم که این اشکای مسخره نریزه پایین   . که یهو چشمم نخوره به یه صحنه ای یا یه آدمی که یجوریه که ذهنمو میبره به یه جایی که...   ولش کن...    گفتنشم عذابه انگاری ...  

که هی دلم میخواد یکی رو پیدا کنم که انقدر قابل اعتماد و عاقل باشه که بگم بهش چمه این روزا...  که  همه ی دلتیل این حالمو بدون تعارف بهش بگم   

ولی نه اون آدمه پیدا میشه و نه واقعن خودم میدونم دلیل این حال و اوضاع چیه   

کاش یکی بود که همه چیزو می دونست 

یکی که میشد بهش گفت   

تو تار و پود مرا بلدی.... 





+ببخشید یه جوری شدم که نمیشه اومد سمتم   

خودم می دونم مث انبار باروتم   

نظرات  (۳)

نرگس انقد همه چی مزخرفه که واقعا انگار دیگه هیچکدوم ادم قبل نیستیم!منم نمیدونم شرایط درسیه یا واقعا امسال از زمین و اسمون میباره!کاش واقعا یکی بود میگفت چمونه 
پاسخ:
بیا و تو منو تحمل کن    منم تو رو تحمل می کنم   :))   یه رابطه ی متقابل مفید داشته باشیم. خب؟ 
باشه باشه 😍رابطه ی منطقیه مفید متقابل 
پاسخ:
هوم...  اوکیه پس

فک کنم جفتش باهم باشه.شرایط سنی و درسی یطور خاصیه اونوخ ادم حس میکنه هر اتفاقی که میفته رو فاجعه میبینه.وگرنه اتفاقات همیشه دارن میفتن.

منتها گفتم هردوش چون شانس تو یا چی نمیدونم امسال همون اتفاقاتی که همیشه میفتن دو سه تا از اون بداش افتاد واست مثلن.

پاسخ:
اتفاقات همیشه میفتن ولی جدی ننی دونم چرا الان همه با هم دارن میان 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">