خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

الاغ اندر خر اندر گاو!

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۱۲ ب.ظ

یک سالن بزرگ جهت امتحان دادن   

صندلی هایی که مرتب و به ردیف چیده شده   

ما در ردیف کنار دیوار هستیم  

صندلی مراقب ردیفمون با من یک صندلی فاصله داره  

امتحان های تحلیلی و گسسته که نیاز به سکوت، تمرکز و آرامش داره...  

آقای اسلامی دبیر دیفرانسیل در جایگاه مراقب ردیف   

سکوت محض از همه جا  

صدای آواز خوندن زیر لب آقای اسلامی که سکوت رو میشکنه... 

سوالات سخت ریاضیات گسسته   

صدای آواز آقای اسلامی... 

من عصبانی.... 

آقای اسلامی در حال راه رفتن 

سوییشرت قای اسلامی که با هر بار رد شدن به من میخوره... 

من در حال جنون...  



بعد امتحان هم رفته بودیم قرص ویتامون هامونو از رو میز دارو میخوردیم، آمده با نهایت تاسف میگه قرص مصرف میکنید؟؟ ؟   :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۵
دختر حاجی

مدرسه

نظرات  (۳)

۲۵ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۵ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
بهش تذکربده خب.بگواذیت میشی.
پاسخ:
:))    فک کن یک درصد... 
کی جرعت داره  ...    کم کم داریم  ادابته میشیم. اون آوازشو میخونه ما هم ب کارمون می رسیم :دی 
در اینکه توانایی‌اش برای ذره‌ذره کردن رشته‌های افکار از مته‌برقی هم بیشتره شکی نیست اما برای من هیچ‌چیزی بیشتر از دیدن لبخند ملیح کج‌وکوله‌‌اش وقتی سرم  رو از روی برگه بلند می‌کنم زجر‌آور نیست!
پاسخ:
:)))    
رضا میگه از بس نخندیده وقتی میخنده تمام صورتش میریزه   :)) 
میگفت نمیاید سر کلاس؟
-شما میرین؟
+شما نمیرین؟
خیلی خنده داره این بشر:دی
پاسخ:
کلا ادم جالب الخلقه ایه  
در آن واحد میتونه رو اعصاب  و ترسناک و خاله زنک و خنده دار و...  باشه   

+   اون جوری که شما نمیریــــن رو کشدار گفت جدن خیلی خنده دار بود. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">