خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

ما همو فوبیا داریم همه

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ب.ظ

- احمقانه ست خب. من ناراحتم الان!  فک کن یه نفر رو هشت ماه دوس داشته باشی بعد بفهمی هم ج*ن*س  گ-ر-ا ست     

احساس اون مورچه ایو دارم که بعد چند وقت فهمیده کسی ک عاشقش بوده تفاله چاییه   

+ ینی الان تو مورچه ای؟   

# ولش کن بابا  

- اصن تو به من بگو! یه آقای با شخصیت وقتی میشینه کنار همکارش دستشو میزاره رو پای همکارش؟؟   

+بستگی داره چه جور با شخصیتی باشه   

# اصن به تو ربطی نداره! راس میگی برو اصلاحش کن  

- چرا خب!  اگه خبر ازدواجشو میشنیدم کمتر ناراحت میشدم    

#من باز مردارو درک میکنم ولی زنارو اصلن نمیتونم درک کنم   

- قبلا گفته بودی مردارو نمی تونی درک کنی ولی زنارو میتونی درک کنی   

#ایی! آخه چطور می تونن لذت ببرن  

+حتمن لذت میبرن ک اینجورین. مرض ندارن که   

#ایییی چندشااا  

- مجبور نیستی تصور کنی که دقیقا چکار میکنن   

#دقیقا دارم تصویر سازی میکنم ایییی چطور ممکنه آخه   چندشا   

- فکرشو بکن اونا هم در مورد ما همین نظرو دارن! تو جمع خودشون میگن ایییی چندشای کصافط حال ب هم زن!  چطور میتونن  با غیر هم جنس خودشون باشن؟ اه اه اه! 

+.و#     :))     



پ. ن: دوستان مطلع لطفا اسمی از شخص خاصی نبرید :دی 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۶
دختر حاجی

کشفیات

نظرات  (۴)

دیالوگارو درس کن 😒دیالوگای من همش در جاهای اشتباه نوشتی
پاسخ:
مهم اصل مطلب بود که منتقل شد :)) 
خدا مرگم دهاد!
پاسخ:
:)) 
فقط  بعدا بگو دیالوگ آخر از کیه
الهی !!!!!!!!!!!!!!!!
برخلاف میل باطنی شنبه یادم بند بنداز بغلت کنم !!!!
:-/ 
:-)
پاسخ:
:/   :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">