خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

تو نباشی چه امیدی به دل خسته ی من

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ

مثلن   مرو ای دوست محمد اصفهانی را گوش بدهی و نا نداشته باشی بلند شوی و هیچ کاری نتوانی انجام دهی....    


تمام بدنم انگار از زیر کامیون بیرون کشیده شده...  از جای جای وجودم داره درد میزنه بیرون: دی 




+ امروز هر چند خوب شروع شد ولی روز مزخرفی بود...  من انقدر که در بد اخلاقی و حال دیگرانو گرفتن مهارت دارم هیچوقت در مهربون بودن و سازگار بودن  مهارت ندارم... ولی در عمل کاملا برعکسم چون به شدت جلوی خودمو می گیرم...   امروز دلم میخاست دیگرانم اینو بفهمن ...   نمی ارزید به اون همه دلخوری و گریه و داد و حرمت شکستن ...  


بگذریم... 


یه چیزهایی رو کلا باید فراموش کرد...    

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۹
دختر حاجی

زندگی

موزیک

نظرات  (۶)

سوال دو نقطه قیقا کجای امروز خوب شروع شد علامت سوال
نکته دو نقطه تو در حال گرفتن مهارت نداری ولی در مهربانی هم مهارت نداری نقطه
اقای نکته دان دو نقطه دندون خرابو باس کند انداخ دور امضا نرگس 
پاسخ:
چمیدونم.....    کی توقع داشت اینقدر روز مزخرفی قراره داشته باشیم
به قول جهان شاهلو یه چیزایی تو دلت هست که نمی تونی بگی؟
پاسخ:
فعلا صدات در نیاد که ازت خیلی عصبانیم :/
ربط صحبت اقای نکته دانو امیدوارم فهمیده باشی فقد
دندون خرابو باس کند انداخت دور 
خاطره ی ازار دهنده رو باس فراموش کرد بره پی کارش
پاسخ:
متوجه شدم    آقای نکته دان اگر نبود من بسیاری از راه های زندگیم رو اشتباه می رفتم    :دی     قصد من هم فراموشیه
اقای نکته دان جزو بهترین دوستاییه که تا به امروز باهاش اشنا شدم مرسی نرگس که منو با این شخصیت بزرگ و فهیم اشناکردی اشک شوق تو چشام حلقه زده
پاسخ:
خواهش، می کنم    خودمم خوشحالم که چنین مرد فهیمی رو در زندگی و در کنارم دارم و خدا را ب خاطر او شاکرم
:|
فراموش کن؛فراموش کردن خیلی خوبه ؛)
پاسخ:
کاش مثلا یه دکمه داشت فراموشی...  می زدی کلن پاک میشد از ذهنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">