خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

به قول مریممون: این یک پست عاشقانه نیست

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۵۸ ب.ظ

بگو    

به همه بگو   

که اون روز ا دیگه بر نمی گرده   

بگو به همه بگو    

دروغ میگه با من زندگی کرده   

بگو که دیگه از ته دلش نمی خنده  

بگو به هیچکی مث تو دیگه دل نمی بنده     






+ به همه بگو  از مسیح و آرشap       

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۳
دختر حاجی

موزیک

نظرات  (۴)

ینی این اهنگشون هیچ حرفی واسه گفتن نذاشت
عالیهههههه
پاسخ:
اوهوم خیلی قشنگه
به همه بگو می خواستی یا نمی شد بمونی با من
کلا خوبه
پاسخ:
میخواستی و نمیشد
نخیر هم می خواستی یا نمی شد
تازه شم اون دروغ میگه با من زندگی کرده
پاسخ:
باشه
من هنوز نگرفتمش:))شب دانلودش میکنم .توی همه گروهای تلگرامم لینکشو فرستادن گفتخیلی خوبه و اینا
پاسخ:
اصن صدای آرش مستت میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">