خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

زندگیه اخه؟

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۹ ب.ظ

رفتم آزمایش خون دادم ذخیره ی آهنم کم بود  و ویتامین دی م      گفت باید گوشت قرمز بخوری... ماهی بخوری  

من مطلقا گوشت و ماهی دوس ندارم  

گفت پیر که بشی پوکی استخوان میگیری  دیگه من که نیستم جمت کنم   

شبش گوشت پختم گذاشتم با روغن و سرکه و آبلیمو سرخ شه به زور خوردم  

فرداش زنگ زدم بهش گفتم  

گفتم احساس کردم دارم آدم زنده زنده میخورم  

گف من تازه گوشت خام میخورم  

گفتم اصن احساس میکنم قسی القلب شدم   

گفت اتفاقاً تو یکم قسی القلب بشی بد نیس برات محبت بعضی ها بیفته از دلت   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۱
دختر حاجی

نظرات  (۳)

یعنی ی افراطی هسی شما و افکار شما !!!  گیاه هم نخور، که شما داری میوه یه درخت ، پاره تنش رو میخوری؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! مسخرشو در آوریدن ، خدا آفریده و مفیده برای بدن.
پاسخ:
ببخشید که مسخرشو درآوریدم :)    
دایناسور نرگسمونو نخور 😓😨
پاسخ:
:)) 
من گوشت گوسفند و نیم پز دوست دارم که دو ساعت بجوییش کل شیره اشو بکشی ^_^
پاسخ:
اخرش دیگه مث کاموا میشه! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">