خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

من خیلی سردم هوهوهو

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۹ ب.ظ

ایمان میگه خیلی دختر سردی هستی...  بعد یکم مکث کرد گفت قبلا اینجوری نبودیا   



خبر نداره چقدر دارم تلاش میکنم خوددار باشم   :))    




اگه امید و فریده بیان شاید بریم پارک ملت امشب ^_^    


+ آب و هوام عوض شده حساس شدم یکم   ^_^   ولب خدایی دور از نوجوانی و بلوغ و جفنگ بافی خودمونیم دیگه اینجا نگم کجا بگم؟!    دلم میخاد واقعا درونم هم به اندازه ی ظاهرم خونسرد و آروم و به قول اینا سرد باشه... چمی دونن والا خواهرررر    








  

بعدا نوشت : بسی خوش گذشت امشب.   بعضی ماشینا هستن دلت میخواد تا آخر عمرت بمونی توشون. (01:03 نیمه شب) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۷
دختر حاجی

نظرات  (۱)

اختلال شخصیت اسکیزویید: گوشه‌گیر، خرافاتی و از نظر اجتماعی منزوی هستند و تمایلی برای برقراری ارتباط با دیگران ندارند. ارتباط با دیگران برای آنها خوشایند نیست و دوست دارند ارتباط را در کمترین حد ممکن نگه‌دارند.
به ایمان بگو من سرد نیستم ,خط اخر پاراگراف بالام!
پاسخ:
کلا همش درست بود به جز گوشه ویر و منزوی و خرافاتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">