خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

بی نهایت ترسناکی که برای من اتفاق می افتد

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ب.ظ

دیدید آدما کابوس ها و خواب های سریالی دارن؟  

مثلا یه خواب رو از بچگیشون تا به حال چندین بار دیدن 

من دو تا کابوس سریالی دارم 

یکیشون فقط مخصوص به بچگی بود و خواب یه دزد بود که دنبالم میکرد و من میدویدم سمت خونه، می رسیدم به در باز خونمون ولی وقتی داخل خونه میرفتم، در بسته نمیشد 

که خب دیگه چند ساله که اصلا ندیدمش 

ولی یه دونه خواب دیگه هم وجود داره که هنوز ادامه داره و بدترین حس دنیاست 

شاید خنده دار به نظر بیاد ولی من کابوس بی نهایت رو میبینم 

نمی دونم چیه و چجوری برام اتفاق میفته... چندین بار تجربه ش کردم ولی واقعا با کلمه نمی تونم بگم چی میشه چون فقط حسه... مث شمردن خونه های یه صفحه ی شطرنجی که از چهار طرف ادامه داره... مث سقوط از یه بلندی که هیچ وقت به زمین نمیرسه ولی در عین حال ترس زمین خوردن همیشه باهاته... مثل تاریکی محض... سیاهی مطلق... 

من بی نهایت رو توی خواب لمس می کنم و این بدترین حس دنیاست...

میدونم باید یه کاری رو انجام بدم مثل شمردن یه چیزایی که نمی دونم چیه... با اینکه میدونم که اون چیزا بالاخره انتها داره ولی اینقدر زیاد و عظیمن که واقعا میشه بهش گفت بی نهایت... 

و جالبه هر وقت میخام بهش فکر کنم که واقعا چه اتفاقی میفته توی خوابم که من این حس ترسناک رو پیدا میکنم، فقط یه زمین شطرنجی میاد تو ذهنم...

مطمئنا نتونستم خوب بیانش کنم ولی خیلی زمینه ی ذهنی آزار دهنده ای رو به وجود میاره در من... حتی وقتی که میخام فکر کنم بهش... انگار که یه بعد چهارمه...




کابوس های سریالی شما چیه؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۷
دختر حاجی

خدا

نظرات  (۴)

خدای من چه وحشتناکه کابوس دوم :(
پاسخ:
اره خیلی آزار دهنده ست واقعا 
من کابوسای بچگیم این طوری بود که دزدای دریایی حمله میکنن به خونه مامان بزرگم اینا و همیشه ی خدا نگرانشون بودم 
الان ایناست :
لب ساحل با تمام خانوادم وایسادم یه موج خیلی بزرگ میاد مث سونامی ؛ولی من سر جام خشکم زده و نمیتونم فرار کنم و سایه ی موج پشت سرم ؛داره جلوتر میره !!
یکیم هست که دم خونمون وایسادم یه در پروانه ای هست که یه کوچه مانندی اینور ساختمونمون داره و فقط جلوش وایسی توش معلومه ؛من جلوش وایستادم و یه روح مانندی میبینم ولی هرچقد تلاش میکنم نمیتونم داد بزنم یا فرار کنم !
البته خیلی وقته ندیدم از این خوابا
پاسخ:
آخ آخ یادم انداختی من خواب غرق شدن هم میبینم...  
پرت شدن از بلندی هم که دیگه بچه بازیه  اینقدر که رواله :دی 
چه حس بدی! یه سردرگمی... یه بی‌نتیجه‌ای... یه بی‌نهایت...
من هیچ‌وقت خواب سریالی ندیدم. اما امان از خواب‌های سینمایی! بی‌نهایت خواب‌های عذاب‌اور سینمایی دیدم و میبینم. از اونایی که نمیشه برای کسی تعریف کرد... بیدار که میشم انقدر احساس خستگی و سردرگمی دارم که فکر می‌کنم شب تا صبح توی یه دنیای دیگه دست و پا می‌زدم! گاهی انقدر پیچیده اما حساب‌شده‌اند که پتانسیل فیلمنامه شدن رو دارن. اما شخصیت ها... بعضی‌ها رو نمی‌شناسم. اما بعضی‌ها نزدیک‌ترین ادم‌هایی هستن که به خودم حس می‌کنم اما شاید خودشون هم این رو نمی‌دونن! احساساتم توی خواب اصلا شبیه این دنیا نیست؛ حس می‌کنم از عمق وجودم سرچشمه می‌گیرند و حتی گاهی خودم هم ازشون خبر ندارم یا شایدم خودم رو می‌زنم به اون راه! گیر کردن وسط همه‌ی اونایی که ازشون گریزانی حس خوبی نیست...
پاسخ:
حس خیلی عجیب و عمیقیه   
کلا مقوله ی خواب خیلی جذابه...  احساساتی که برای آدم اتفاق میفتن خیلی خیلی عمیقن...  و انگار که هیچ چیز غیر عادی ای وجود نداره وقتی خواب میبینی... 
کاش مثل اینسپشن میشد واسه خواب هم دفاع شخصی یاد بگیری :دی 
من کابوس خیلی نمیبینم ولی وختایی ام ک میبینم متفاوته و بدم کابوس میبینم.ینی تا سکته میرم قشنگ :))) یبار قشنگ بعد بیدار شدن داشتم خفه میشدم از نفس تنگی :))
ولی یه چیزی که چن بار تکرار شده واسم و بچگی و الانم نداره این بوده ک از دست یه کسی یه چیزی فرار میکنم بعد وسط راه میخورم زمین و هرچقددددر سعی میکنم پاشم یا داد بزنم کمک بخام نمیتونم.
خصوصا این خفه شدن تو کمک خاستن.وحشتناک ترینه.از ته گلوم با تمام توانم داد میزنم صدام درنمیاد بعد دزده منو میبره :))
+ یبار همین خاب بی نهایتو دیدم.تو یه سری کوچه به شکل ماز گم شدم.افتضاح بود.خیلی.
پاسخ:
اره من این خفه شدنه رو تجربه کردم 
فلج شدن رو هم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">