خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

آرزو کن و حالا بیا خاموشم کن

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۴ ب.ظ

میگفت هر آدم سالمی قبل 25 سالگی حداقل یک بار به خود کشی فکر میکنه 

حالا که روی دیوار 18 سالگی ام دارم فکر میکنم که 

برای من تا حالا چند بار شده؟! 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۴
دختر حاجی

زندگی

نظرات  (۲)

۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۷ مخلوق خلاق
خب به چه جوابی رشیدی دختر حاجی؟
من تا الان دو سه باری فکر کردم ....
حس بدیه ولی
مایل بودین وبم رو دنبال کنید
پاسخ:
ب طور جدی همون یکی دو بار بوده فقط ولی ذهنم زیاد بهش منحرف میشه گاهی 
مهم دسته و دهن
::||
پاسخ:
نه حاجی.چیزای مهم تری هم پیدا کردم تو این مدت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">