خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

ولی من عوض شدم.!

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ب.ظ

خواننده ی صدا قشنگ عزیز!   ترانه سرای عزیز! لطفا اینقدر تاکید نکنید که(من هنوز همونم همونی که به خاطرت تو روهمه درومد)   

و(هنوز همونم که میخای یکی مثل خدا تنها)  

عشق کوفتیتون اگر از اخلاقیات سابق شما خوشش میامد ترکتون نمی کرد  

من تضمین می کنم که (  عزیزم قول میدم عوض شم و تغییر مثبت کنم)  بیشتر موثر باشه...   شاید قافیه نداشته باشه ولی قطعا موثر تره 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
دختر حاجی

آدما

موزیک

نظرات  (۵)

likeeeeee
(-; 
پاسخ:
مچکرم
  :-)))))
شاید منظورشون اینه که عوض نشدم هنوز مث قبل دوست داشته بودم
پاسخ:
دوست داشته بودم!!!   الان با این فعل خاستی اعلام کنی فرزند دبیر زبان فارسی هستی؟ :))) 
Absolutely 😂😂😂
الانم خواستم اعلام کنم من زبان خیلی بلدم 😂😂😂
الحق مع أنت 
تازه عربیم بلدم😂😂😂😂😂 
پاسخ:
انا الحق  اصن! 

اونا دنبال اثر نیستن دنبال وزن و قافیه اند .

پاسخ:
اینم ممکنه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">