خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

هر چی می کشیم از هورمونه

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ

1 )   کاملا قبول دارم هر چیزی تاوان داره

هر انتخابی یه بهایی داره

هر چیزیو که بخوای به دست بیاری باید یه چیزیو  متقابلا براش از دست بدی

به نظرم یه انتخاب خوب انتخابیه که اولا یه دید کلی از بها و تاوانش داشته باشی و دوما توان پرداخت بهاش رو داشته باشی و سوما با تاوانش بیارزه

به طور کلی سودش بیشتر از ضررش باشه



2) سر امتحان :  یکی از معاونا میاد داخل کلاس وسط امتحان حسابان

_ بچه ها یه چیزی بگم حواستون پرت میشه؟

کل بچه ها با هم: بـــــــــــلـــه  

معاون: مرض



دوباره سر جلسه امتحان مشغول شلوغ کردن و حرف زدنیم امتحان هنوز شروع نشده

 مراقب میاد تو: بچه ها اون یدونه کروموزوم اضافتونو بزارید تو جیبتون درست رفتار کنید

ما :|



3) می دونی

یه چیزی هست تو فکرم این روزا نمی دونمم چجوری بیانش کنم

در مورد روابط آدما

به خیلی از زوج های قدیمی که نیگاه می کنم می بینم اینا از نظر فکری اصن شبیه هم نیستن

اصلا برای هم ساخته نشدن... هیچ جوره... ولی خب وحشتناک وابسته ان به هم
و خب سی ساله که با همن

در مقابل مثلا یه زوج که هم دانشگاهین... هم رشته ان... دغدغه ی فکریشون شبیهه طرز فکرشون شبیهه

دو سال بیشتر نمی تونن با هم دووم بیارن

نمی دونم چجوری بگم

باعث میشه نتونم به خودم و احساساتم اعتماد کنم

اینکه اگه الان حاضرم برای یه نفر همه چیزمو بذارم از کجا معلوم بعد از چند ماه هنوزم حسم همون باشه

هیچ معیاری برای احساس حقیقی وجود نداره


4) جدا ازین که می تونم کسی رو با تمام بدی هاش دوست داشته باشم( نه همه رو)

ولی تو روابطم با آدما خیییلی ایده آل گرام

رفتار های اشتباه اکثر اطرافیان به قدری برام مشمئز کننده ست که حد نداره و بعضی وقتا خیلی به خودم فشار میارم که ظاهرم رو آروم نگه دارم و تحملشون کنم

خیلی برام زننده ست که آدما حد خودشونو نمی دونن... این قضیه به نظرم خیلی مهمه که آدم بدونه چه حقی داره ... خیلی مهمه که یه نفر محدوده ش رو بشناسه ... شعاعش رو بدونه ... بفهمه باید تو چه حدودی و تا چه بردی حر کت کنه, عمل کنه, رفتار کنه و حرف بزنه

بارها گفتم و باز هم میگم : مرز ها خیلی مهمن



5) دنبال یه لقب مناسب برای خودم در دنیای مجازی هستم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
دختر حاجی

آدما

زندگی

مدرسه

نظرات  (۱۲)

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۱ آبجی خانوم
اولش طرف مقابل رو میبینیم و میخوایم همه چیزمون رو پاش بذاریم ولی وقتی وارد زندگی میشیم یادمون میفته که خودمون رو ببینیم. اینجوری میشه که به دو سال هم نمیکشه.
واسه همین که قدیمیا میگن قبل از ازدواج چشمات رو باز کن و بعد ازدواج چشمات رو ببند. عاقلانه ازدواج کن عاشقانه زندگی کن.

همین دختر حاجی قشنگه ها!
پاسخ:
نمی دونم والا خوشبختانه الان نیازی ندارم در مورد ازدواج فکر کنم:))

دختر حاجی ام بد نیس ولی خب دلم یه اسم با معنی بهتر می خاد
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۴ مرد خاکستری
هااا باریکلا . اینطوری فکر کردن خیلی خوبه . خیلی . ولی چطوری عمل کردنه فرق میذاره بین تو و اون آدمایی که رفتارشون برات مشمئز کنندس با حد و حدودشو نمی دونه .
از همون آدما ام بپرسی خیلیاشون این حرفارو از حفظن ولی ...
پاسخ:
اتفاقا موقعی که مشغول نوشتن این پست بودم با خودم گفتم نکنه منم برای دیگران همینطوری به نظر بیام
خخخخخخ
پاسخ:
:) خنده داشت؟
1.توانو که قبول دارم
2.خدایی خیلی ضایع شد و خدای خیلی ضاییع شدیم
3.مشکل از اون جاست که عملا احساسات به طرز فکر بر نمیگرده (البته بهش ربط داره).احساسات احساتن (نمی دونم منظورو رسوندم یا نه)
4.موافقم ولی عملی نیست
5.پس این لقبتو بده به من خخخخخخخ
پاسخ:
2  نه ما ضایع نشدیم فقط اون 
3 عملا بحث پیچیده 
5 نمیدم. بگرد پیدا کن! 
2.سر کروموزوم میگم ضایع شدیم
5.به نرخ منصفانه میخرما از ما گفتن
پاسخ:
آهان  اون ک هر وقت رد میشه بهمون میگه منگل:دی 
نچ 
3-daghighan manam hamin fekro mikonam!!!! dar morede khodam albate
پاسخ:
حس بدیه
ارع!
:|
:(
:)
کی بود اون که میگه منگل؟ یادم نیست. یادمه یکی میگفتا یادم نیست کی بود.

میدونی ادما از تحمل خودشون عاجزن و در نتیجه از تحمل کسی که شبیه شونه هم عاجزن. ادما باید متفاوت باشن تا همدیگر رو دوست داشته باشن.
درک متقابلم چرت محضه.

پاسخ:
نمی دونم.... نه هر متفاوت بودنی  ...  
+ مصلحی دیگه! همیشه بهمون میگه منگل
نرگس نرگس از کج بگم که دلم پره حرفه .جالب تر این که هر وقت دهنمو باز میکنم حرفای دلمو نمیگم کلی چیز دیگه میگم تا اون چیز اصلی رو نگم !
مجبوری تحملمون کنی .باهاش کنار میای من خودم هنوزم یه مدت اعصابم از دیدن یه تعداد مشخصی بیشتر ادم در یه روز ببهم میریزه:|
پاسخ:
نه فقط شما :دی    
یه عده ی خییییلی وسیعین    
به حرعت میتونم بگم گاهی همه حتی
مهدیه لایک!!
من یه لقب پیدا کردم برات
با توجه به اینکه میگی مرزها خیلی مهمن...میتونی لقب مرزبانو برا خودت انتخاب کنی...شغل شریفی هم هست
پاسخ:
دیوونه:)))))))))))))

ببین عقل محض آدمو به جایی نمیرسونه...عشق محضم آدمو به جایی نمیرسونه ... آدم باید برای رسیدن به هدفش از همه چی درست استفاده کنه...
پاسخ:
نمی دونم.... آخه ینی چی؟ آدم برای رسیدن به هدفش از عشق استفاده کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">