خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

طهدید طحدید تهدید تحدید

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۳۴ ب.ظ

تعیین امتحان حسابان  

دبیر:  بچه ها کل کتاب گاج رو دقیق بخونید پس    

من: خانوم میشه قسمتی رو که باید بخونیم تحدید دامنه کنید؟ 

دبیر: نه نمیشه من تحدید دامنه نمی کنم، تهدید دانش آموز میکنم   

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۸
دختر حاجی

نظرات  (۶)

۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۳۵ آبجی خانوم
ته دیگ شدید :/
پاسخ:
بدحوری
😁😂😂😂😂😂قیافم موقع گذاشتن اینا :/بود
پاسخ:
من ولی موقع نوشتنش لبام غنچه بود   




چون داشتم با نی آبمیوه  میخوردم   
هارهارهار:/
امتحان 0_0
پاسخ:
آخ آخ دهنمون سرویسه
جون😂😂😂
همه دهن آسفالت ها ،60 صفحه گاج 
پاسخ:
همه بدبختا
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">