خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

The revenant

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۵۷ ب.ظ

در حال تعریف کردن فیلم revenant (از گور برخواسته)  برای مامانم با هیجان شدید  

مامانم:  این مزخرفات چیه میبینی آخه؟ اصن اینا برای سن تو خوب نیس ! از کی میگیری این فیلما رو؟    



آخه چرا اینجورین این مامانا؟    

عجب فیلمی بود هاااا

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۰
دختر حاجی

فیلم

نظرات  (۶)

اسمی از ما که نبردی.
پاسخ:
هاهاها   
تک تکتون رو لو دادم ینی   
خیلی دیگه شاخ بشی میرم میگم بیتر مون رو تو برام دان کردی:))) 
من هیچ مسئولیتی نمی پذیرم.
همه فیلمام هم هاید کردم (:
پاسخ:
از کشورم حتی اگر خارج بشی فایده نداره  
پیدات می چنه و انتقام روحیه ی لطیف دخترشو میگیره   
(تاثیر فیلمه ها) 
خوبه من دخیل نبودم تو دادن فیلم بهت
پاسخ:
تو هم گناهت سنگینه! مانتومو ماستی کردی:)) 
منم مگم تو پیشنهاد دانلود بیتر مونو دادی هههه
پاسخ:
کار را که کرد؟ آنکه تمام کرد
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۴۳ عرفـــــ ـــان
انگار من اون چیزی که همه از این فیلم درک کردن رو درک نکردم !
چیزی که من فهمیدم این بود ...
حسِ انتقام باعث شد اون آدم تا اون لحظه که انتقام بگیره زنده بمونه تو اون شرایط سخت !
و در لحظه آخر هم خودش انتقام نگرفت بلکه اونو به دست طبیعت سپرد ! تا طبیعت انتقامش رو بگیره از اون آدم ... ( سرخ پوستا نماد طبیعتن )
به نظرم از هر فیلمی هزار مدل مفهوم میشه دریافت کرد ...
ولی انگار من اونقدی که باید با دقت ندیدم این فیلم رو و فقط همین یه مفهوم رو درک کردم !
مثلا فیلمِ لوسی با این که خیلی اغراق درش بود از نظر من مفهوم ملموس تری داشت ...
اینکه مغز ما چه ظرفیتی داره و اگه ازش استفاده کنیم به هر چی که بخوایم میرسیم !

فکنم وقتی یه فیلم نمره بالایی میگیره و اسکار میگیره دلیل بر این نیست که بقیه فیلم ها در اون سطح نبودن به نظرم شاید فیلمی خیلی قوی تر باشه و مفهوم های بهتری توش جا داده شده باشه ولی چون قابل درک برای عموم نبوده نمره لازم رو نگرفته !
پاسخ:
والا من چون زیاد فیلم نمی بینم خیلی هم توی نقدش مهارت ندارم  ولی ب نظر من این فیلم از نظر داستانی و فیلم نامه خیلی هم قوی نبود   
چیزی که خیلی منو ب وجد آورد طراحی صحنه ها جزییات و تلاش شخص برای زنده موندن بود و چگونگی تلاشش. حالا زنده موندن ب هر دلیلی، انتقام یا چیز دیگه ای  
ینی ببشتر تک تک صحنه ها برام جالب بود تا کلیت    

در مورو فیلم لوسی راستشو بخای من کلن به دلم ننشست. نه ایده ش نه داستانش نه هیچیش کلن... بعد فکر کنم نظریه ی درصد مورد استفاده مغز هم خیلی علمی نباشه ها   

Revenant رو خیلی وقت بود داشتم منتهی کیفیت پایینشو  قبل اسکار گرفتنش تعریفشو خیلی شنیده بودم ولی حوصله م نیامده بود ببینمش . اسکار فقط یه انگیزه بود واسه دیدنش
اون جرمش کمه باز
پاسخ:
فک می کنی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">