خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

the imitation game

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ب.ظ

جدا از بازی عالی بندیکت در نقش آلن تیورینگ و علاقه ی بیش از حد من به این شخص







به نظرم فیلمی بود که ارزش دیدن داشت

بهترین صحنه هاش هم جایی بود که رمز کشف شد ولی ازش استفاده نکردن و به خاطر کلیت جرییات رو فدا کردن
و صحنه ی آخرش
اینکه می فهمی چنین آدمی با این قدرت فکر با وجود تمام خدماتی که انجام داد فقط به خاطر یک گرایش کاملا شخصی که حتی اگر انحراف هم باشه در برابر این همه استعداد به حساب نمیاد ,مجبور به خود کشی میشه

بگذریم که فقط نیم ساعت درگیر درست کردن زیر نویسش بودم چون بلد نبودم با کی ام کار کنم:دی




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۳
دختر حاجی

فیلم

نظرات  (۵)

eee in
inghadr donbalesham k nagoo
پاسخ:
خیلی قشنگه  
من از داداشم گرفتمش بعد غید میارم برات یادم بنداز
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۳۰ آبجی خانوم
نچ نچ نچ
میشینی این ... رو نگاه میکنی
تو درس و مشق نداری دختر حاجی ./ \.  (اخم کردم مثلا)

و در ادامه
میخوام از متنت سوء استفاده کنم
ناراحت نمیشی که؟ اجازه هست؟
پاسخ:
والا  ما کلاسامون تموم شده توتعطیلاتیم  بعدشم من همین امروز تا حالا سه ساعت درس خوندم  
آدم باس چار تا فیلم خوب و کتاب خوب ببینه و بخونه یکمم زندگی یاد بگیره    

+ کدوم متنم؟ بفرمایید خواعش می کنم فقط سو استفاده ت رو ب خودمم نشون بده :دی     
چه اخم خلاقانه ای
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۲ آبجی خانوم
خوشبحالتون
ای روزگار ما باید تا خود 28 اسفند میرفتیم کلاس
نگرانم یهو به جای زندگی خودکششی یاد بگیری :)

همین متنت دیگه. حتما وقتی نوشتم خبرت میکنم عزیزم
پاسخ:
اتفاقا با این حرفی ک زدی واجب شد برات که فیلمو ببینی  داستانزندگی یه آدم وواقعیه . پدر علم کامپیوتر خیلی داستانش رو خودکشی ش تاکید نداره. خود کشی ش رو ته فیلم فقط زیر نویس می کنه
مرسی  
برا منم بیار بعد عید
پاسخ:
باشد باشد 
۱۲ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بی نام بی نشون
یک انحراف کوچیک آدمو له می کنه
علاقه شخصی اش هم داخل حلق پر برکت بنده
پاسخ:
در مقابل خدمتی که ب بشریت کرد واقعا اهمیتی هم داره؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">