خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

دکتر میم هستم

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ق.ظ

امروز در خدمتتون هستم با یک مبحث بسیار مهم:  با ازدواج عشق سابق خود چگونه کنار بیاییم


ببینید دوستان این توصیه ها رو باید برید 15 دقیقه ای سیصد هزار تومن پول بدید برای شنیدنش پس خواهش می کنم خوب دقت کنید



خب

به محض شنیدن خبر ازدواج عشق سابقتون دورتون رو از ادمای دیگه خلوت کنید

برای مثال از جمع های خانوادگی و دوستانه بیاید بیرون و تو خلوت خودتون باشین

یه عکس دو نفره ی خیلی لاولی وار ازشون پیدا کنید و بزارید جلوی چشمتون

شما 24 ساعت فرصت دارید

اگر دختر هستید در حالی که به عکسشون زل زدید زار بزنید و از  ته دل گریه کنید ... فراموش نکنید شما فقط 24 ساعت برای عذاداری فرصت دارید

میتونید تا 5 ساعت رو گریه کنید (ترجیحا با صدای بلند تا راحت تخلیه بشید) خیلی سریع بعد از گریه( یا حتی در حال گریه) برید وبلاگ و صفحات اجتماعیتون رو خالی کنید از هر گونه پستی که ممکنه شما رو یادش بندازه

و اگر دفتری دارید که براش نوشتید سریعا بسوزونید و خاکسترشو بریزید دور

هر وسیله ای که باعث میشه یادش بیفتید یا هدایایی که بهتون داده رو بریزید دور

تمام عکساش رو پاک کنید

چتاتون رو پاک کنید

شمارشو پاک کنید


اگر پسر هستید
و دوست ندارید گریه کنید

1) اگر سنتون زیر 22 سال هست: دو لیوان گل گاو زبان بنوشید:دی و بخوابید

2) اگر بین 22 تا 27 سال هستید برید تا جایی که می تونید سیگار بکشید (در حالی که چشمتون روی عکس دو نفره ثابته) ولی دقت کنید که دیگه بعد از 24 ساعت حق لب زدن به سیگار رو ندارید

3) اگر از 27 سال سنتون بیشتره در صورت تمایل می تونید فقط در اون 24 ساعت کمی الکل هم مصرف کنید  ( تاکید می کنم همراه تماشای عکس دو نفره)


دقت کنید که این اتفاق عوارضی هم داره


یک هفته و حتی بیشتر دچار بی خوابی بی اشتهایی و در برخی موارد اسهالی یا یبوست خواهید شد

اگر بیش از دو هفته طول کشی  به یک دکتر عمومی مراجعه کنید


سعی کنید تا حد ممکن با هیچ کس در این مورد درددل نکنید  
ولی به دوستان نزدیکتون تذکر بدید که حق ندارن دیگه به اون شخص اشاره کنن


حتی حق ندارید تو اعماق ذهنتون هم با اسم کوچیک بهش فکر کنید

هر وقت ذهنتون به طرفش منحرف شد به خودتون به شدت تذکر بدید که الان همون آدم شوهر-زن یکی دیگه ست


از گوش کردن آهنگ های شکست عشقی به شدت پرهیز کنید ( تاکید می کنم به شدت پرهیز کنید)

اگر موزیک خونتون خیلی کم شد سراغ خواننده هایی مث امید جهان- سندی - امید حاجیلی - حامد پهلان و ... برید

هر چند بهتره ک همونا رو هم گوش ندید چون ب هر حال احساساتتون بر انگیخته میشه


از نوشته ها ی چس ناله و دلتنگی و این گلشعرا به شدت پرهیز کنید


شما بعد از اون 24 ساعت حق ندارید ذره ای ابراز دلتنگی کنید

خودتون رو الکی شاد نشون بدید تا یه مدت بعدش کم کم عادت می کنید که دوباره لبخند بزنید


به خودتون و دیگران به هیچ وجه اجازه ندید به اون شخص و همسرش بی احترامی بشه

حتی سخاوتنمدانه برای خوش بختیشون دعا کنید . این نکته به بهبود عذاب وجدان شما از علاقه ی قبلیتون کمک می کنه


نکته ی بسیار مهمی وجود داره : بعد از شنیدن خبر ازدواجش نرید تو خیابون دنبال عشق جدید بگردید:)) 

کمی استراحت بدید به خودتون...


اصلا دنبال این نباشید که بفهمید عایا همسرش از شما سر تره یا نه

معمولا خصوصیات میکرو خیلی تاثیر گذاری وجود داره که کشفش برای شما ممکن نیست پس خودتون رو اذیت نکنید

تاکید می کنم بعد از اون 24 ساعت ابراز ناراحتیتون به هیچ وجه مجاز نیست


مشکی پوش نشید بلکه رنگ لباساتون رو شاد تر کنید حتی

اگه دخترید می تونید موهاتونو کوتاه کنید تا تنوع ایجاد بشه

به شدت بپردازید به درس و کارهای مفید و سرگرم کننده

عن اخلاق نشید و به همه چیز پوزخند نزنید

شبایی که خوابتون نمیبره بشینید گیم او ترونز ببینید :)

از دیدن سریال های عاشقانه پرهیز کنید ولی

به زوج های توی خیابان هم خصمانه نگاه نکنید

بعد از اون 24 ساعت ابدا سراغ اون عکس دو نفره نرید


خب دیگه فک کنم نیم ساعت شد ... ششصد هزار تومن منو رد کنید بیاد:دی


نظرات  (۹)

۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۳ وستام گودرزی
سلام باحال بود.تقریبا یه جورایی به روزی منم اینکارارو کردم.ممنون دکتر احساساتمو ......کردی
پاسخ:
خواهش می کنم قابلی نداشت
دزد😒نکته منو دزدیدی
ایها الناس اون قسمت نرید تو خیابون عاشق شید رو من گفتم 😒
سیصد تومن هزینرو لطف کنید به من بدین😁😂
پاسخ:
از بین این همه حالا یکمشم مال تو بود نهایتا پنج هزار تومن به تو تعلق بگیره
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۴ ساده ی ساده

:)))) ینی دقیقا همون قسمت نرید تو خیابون عاشق شید و اینا رو اومدم تو نظرات بذاذم پشتشم یه =)) بعنوان شاه خط متنت.

الان جلو نیشمو نمیتونم بگیرم :))

نه حالا بقیشم خوب بود :)) (دل خوش کنک مثلن)

+ مو کوتا کردن تا جاییکه وسعت اطلاعاتم بهم میگه در همه موارد پشیمونی به بار اورده .

+ ممنون از اون قسمت پوزخند.بشدت این پوزخندها رو اعصابه.تازه اینکه مسعله ش مسعله س واقعن.در مواردی طرف یه عزیزم کمتر میگه شکست عشقی میخوره جوری که با پوزخندش میگه "تو چی میفهمی از غم جوجه؟هه"

بهرحال ممنون از برنامه خوبتون.


پاسخ:
واقعن که!  اصن حقش بود نظر مریمو تایید نمی کردم :دی   
در مورد مو کوتاه کردن، نه!   چون غمش خیلی بیش از حد سنگینه پشیمون نمیشی، ینی خیلی توجه نمی کنی به موهات دیگه :)   
اون پوزخند هم خب خود آدمو اذیت می کنه اصن...  مثلا من با پوزخند زدن تو موفقیت هام بیشتر حال می کنم   
  
+ اصولا هر چی درد بزرگ تر باشه چس ناله کردن سخت تره :)) 
من حق مشاورمو میخووااام 😒
ببین سادم گفت اون نکته من قیمتش با تمام بقیه ی نکات برابر سیصد تومن منو بدیییید😭
پاسخ:
نظر دوتاتونو ک حذف کردم اونوقت میفهمین
حتی اگه کامنتارو پاک کنی حقیقتو نمیتونی عوض کنی نرگس😒😂
پاسخ:
@@
  _
ببخشید دخترحاجی ولی همه اینایی ک گفتی ..شعره!
ادم کسیو ک ماه ها و سالها بهش دلبسته رو نمیتونه تو یه روز فراموش کنه خب؟
یا حرفاتو پس بگیر
یه یه فکری درمونی واس اونی بکن که دوساله تا اسم طرف میاد حالش عوض میشه و هرر شب گریه میکنه..اصنم اینک طرف متاهله الان تو گوشش نمیره

ن ک ب حرفات گوش نداده باشه ها
هم اهنگ گوس نداده
هم عکسشو نگاه نکرده
هم خودسو مشغول کارای دیگه کرده
هم گریه هاشو همون روزای اول حسابی کرده
ولی
هنوز همونه..هر روزم بدتر میشه..
بازم میگم
این حرفا همش ..شعره..
درمون نداره!
فقط پیشگیری داره..
ک اگه نکردی تموم میشی


با تچکر
*یکم لحن حرفا تند بود ..ببخشید!
پاسخ:
بهتر نبود به جای جبهه گیری احساسی پست رو با دقت تر میخوندی؟   
من گفتم فراموشی؟؟    مگه ممکنه که آدم فراموش کنه کسی رو که چندسال هر روز و هر  روز به شدت تو فکرش بوده ؟   
هدف کمتر شدن درده... کمرنگ شدن...  فراموشی کامل خیلی  بعیده  
من حرف شما رو نمی تونم بپذیرم. هر شب گریه؟  بعد از دو سال؟   زندگی هیچ جنبه ی دیگه ای به جز عشق نداره ینی؟   
طرف مادرش رو هم از دست بده بعد از دو سال هر شب گریه نمی کنه  
چرا در صورتی که به زور بچسبه بهش و از عمد مدام به یاد  خودش بیاره،   ولی مگه آدم حق انتخاب نداره؟    منطقی نیست بچسبی به چیزی که دیگه هیچ وقت نمی تونی به دستش بیاری.    طبیعتا گذر زمان همه چیز رو بهتر می کنه   
عزت نفس و غرور هم توی وجود آدم این اجازه رو نمیده واقعا،  طرف داره تو زندگی مشترک عشق و حال میکنه یه طرف دیگه هر شب گریه؟!    
ناراحت کننده هست ولی زندگی چیزای دیگه ای داره که به آدم امید بده.   
به هر حال آدم دو  تا راه بیشتر نداره.   یا بچسبه بهش و مدام به روی خودش بیاره  یا اینکه حداقل سعیش رو بکنه که بهش فکر  نکنه یا کمتر  فکر  کنه و تلاش کنه قوی شه و زندگی و کنترل ذهن و احساسش رو بدست بگیره   
البته که هر آدمی مختاره خودش راهشو انتخاب کنه و به آینده ش شکل بده   
 و اینکه خب معمولا فقدان دردناک تر از عدمه  
بنابر این باید فقدان رو نزدیک ب عدم کرد،  یه جوری نشونه هاشو از بین ببری انگار ک هیچ وقت وجود نداشته

+انتقاد رو می پذیرم برای همین خودم هم رک جوابت رو دادم
اضافه کنم که اگه درمون کردی به شخصه 600 هزار تومنو میریزم به حسابت!قول!
پاسخ:
اول پست عرض کردم : چطور کنار بیاییم 
نگفتم درمان، منظور بهبود بود 
شما زخم عمیق ک برداری بری بیمارستان ممکنه خونش رو بند بیارن ولی احتمالا جای بخیش میمونه   
دو سال؟هر شب گریه؟:|
والا مام عاشق بودیم ولی ناموسا دو سال هر شب گریه دیگه خیلیه 
لازمه که این حدیثو براتون نقل کنم:
دکتر هاوس: همیشه می شنویم که مردم میگن عشق چقدر مهم هست و بدون عشق اصلا نمیشه زندگی کرد... اکسیژن خیلی مهم تره!


پاسخ:
:))  حدیث
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۴ شِـــ‌یدا ..
اول یه ایراد بیخود بگیرم: که چرا راهکارایی که واس دخترا گفتیده شده٬ مثه اونایی که واسه پسرا گفتیده شده٬ رده سنی نداره و کاتوره‌ایه.

دوم اینکه شما همون دخترحاجی هستی که قبلنا توی وردپرس بِبودید؟!
پاسخ:
اول اینکه جوابی ندارم   
دوم اینکه خیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">