خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

چی میخوای بگو منم همونو آرزو کنم

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۹ ق.ظ

بهش نگاه می کنم و با خودم فکر می کنم به جز من کی می دونه پشت این چهره ی  راضی و پشت این لبخند چه  نفرتی می تونه وجود داشته باشه   

کی می دونه این چشمای آروم و زلال چقدر می تونن وحشتناک نگاه کنن و چقدر می تونن خشمگین خیره بشن...     




کاش همیشه همین طور آروم بمونه این چهره...  همین قدر پر از شادی واقعی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳
دختر حاجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">