خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

یک جامعه گریز صحبت میکند!

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۱ ب.ظ

من آدم رکی نیستم همیشه. یعنی گاهی خیلی رک به نظر می رسم ولی واقعا به معنای واقعی کلمه رک نیستم   

اینقدرا هم پیچیده نیست. 

 بعضی وقتا اینقدر آدما حوصله م رو سر می برن و حالمو بهم میزنن که مجبورم به خاطر دور شدن ازشون ادب رو یکم نادیده بگیرم. همین.  بعید می دونم اسمش رک بودن باشه  

مثلا مریم بعضی وقتا بهش میگه بیشعوری 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۳
دختر حاجی

نظرات  (۲)

در اکثر مواقع بهش میگم بیشعوری😁😂
ادم ها نفرت انگیزن ,ادم ها خودخواهن ولی گاهی اینکه یکم مهربونانه باهاشون رفتار کنی و خلاف میلت یکم تارف بازی کنی باعث میشه حس خوبی داشته باشن:)
پاسخ:
خلاف میل خودم رفتار کنم فقط ب خاطر حس خوب دیگران؟؟ :))    
ولی خب جدن در برابر کسایی ک دوسشون دارم همین کارو دارم میکنم در بسیاری از زمان ها  
بعد به همه ی آدم ها هم خدایی این  حس رو ندارم 
خداروشکر اوضاعت بهتر شده.شکرا لله شکرا لله ,خودمو سهیم میدونم در این تغییر:)))اون بوس های زورکی من بی تاثیر نبودن خداروشکر😂
پاسخ:
:))) برو گمرو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">