خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

دروغ میگه...

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ب.ظ

بله 

اگه لحنش مث همیشه نیس.  اگه آب دهنشو با صدا قورت میده.  اگه تو چشات نگاه نمیکنه.  اگه یه چیز عجیب میگه و هی حس می کنی یه چیزی اشتباهه  

خیلی ساده ست.  داره دروع میگه   







-----  

دیروز چرت گفتم بهش.  خودم حالم بهم خورد از حرفام.   ازش توقع داشتم ناراحت نباشه؟  منی که خودم داشتم از ناراحتی خفه میشدم؟ 

پوف 

کی میخام دربرابرش مث یه ادم بالغ رفتار کنم؟ خودمم نمی دونم 




---


یه چیز جالب اینه که آقای اسلامی هر بار هی داره مهربون تر میشه :دی   

فعلا به کمپین پایبندم تا جواب امتحانا بیاد   



---  

با یه حالت کلیشه ای مسخره ی حال بهم زنی پرسید: به نظرت دوباره عاشق شدن راحته؟  

گفتم : اگه یکیو پیدا کنی که از قبلی بهتر باشه اره خیلی راحته 

و راستشو گفتم.   


--- 

خب اره من درک می کنم که فیلم قشنگ چقدر خفنه 

منم کلی حال میکنم وقتی فیلم برتر میبینم.  با گیم اف ترونز میبینم. 

ولی چکار کنم یه بعد کج سلیقه ای هم دارم تو وجودم که سریال ترکی و کره ای دوس داره 

البته فک کنم اگه در آبده خاستم  خانه دار شم این بعد م خیلی بهم کمک کنه :)) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۲
دختر حاجی

نظرات  (۶)

مجبورم کردی باز اعتراف کنم! بی شک اینکه می تونم با خوندن این نوشته های پراکنده به گوشه گوشه ی خاطراتم سرک بکشم، تجربه های مشابهی رو پیدا کنم و فقط در چند لحظه لبخند و غصه رو با هم تجربه کنم؛ حس جالب و در عین حال عجیبه! :))
پاسخ:
سحر   
مرسی که هستی و اینقدر قشنگ کامنت میذاری برام :)) 
شرمنده می کنید :))
پاسخ:
:^_^ :-) 
خانه دار نه؛منشی یه شرکت خیلی بزرگ که مدیرعاملش همسرته 😁😁😁😁😁😁
پاسخ:
نموخاااام  :)) 

البته با اون قسمت شرکت خیلی بزرگی که مدیر عاملش همسرمه مشکلی ندارما 
منتهی روی سمتم یکم تجدید نظر لطفا
با قدسی هماهنگ کن دست من نیست😁😂
پاسخ:
ببین ترو خدا زندگیمون رو دادیم دست چه کسایی  :)) 
ولی اینی ک توی چشمای یکی نگاه نمیکنی و حرف میزنی صرفا ب خاطر دروغ گفتن نیست
بعضی ادما نمیشه توی چشاشون نگاه کرد اونام توی چشات نگا کنن و حرف بزنن دلت میخواد خودتو بکشی!
پاسخ:
:))))   
هر چند نمی دونم دقیقا منظورت از این که خودتو بکشی چیه ولی خب من خودم اصولا تو چش آدما خیلی دوس ندارم زل بزنم موقع حرف 
خصوصا آقایون 
بیشتر منظور م عوض شدن حالتای طرف بود
اتفاقا ب نظرم اینی ک خودت ناراحتی ولی ب یکی دیگ بگی ناراحت نباشه حتی اگه سعی کنی ولی موفق نشی نشانه ی بالغ شدنه :) 
پاسخ:
چمیدونم والا 
میترسم قبل بالغ شدن پیر بشیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">