خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

خارش مغزی

از این و آن بگریزم ز ترس نی ز ملولی

تهران لعنتی

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ب.ظ

نیازمندیم به عربده های آرش... 



+دنبال چی بودی تو رابطمون با موچین؟!   

آخه موچین!؟! 


++  چند روزه هی میپرسه چته؟ چرا یه جوری ای؟   و من هیچ جوابی ندارم بدم.  خب خوبه ک یه نفر اینقدر آدمو درک میکنه ولی از یه طرفم خوب نیس کسی اینقدر بلدت باشه. راه فرار نداری دیگه 


+++دارم کتاب وضعیت آخر رو میخونم...  خیلی خیلی خوبه. از این جهت ک بهت توانایی تحلیل رفتار هات رو میده .  خوبه ک بفهمی ریشه و انگیزه ی هر کارت چیه  


++++گروه رستاک یه عضو داره ب اسم سپهر سعادتی که خیلی خوبه :دی    و متاسفانه این سپهر خان ظاهرا راه ارتباطی اعم از تلگرام و اینستاگرام  بهش وجود نداره :)   



- داشتم فکر می کردم چقدر از ارزش ها و خط قرمز های اخلاقی ک در گذشته خیلی روشون حساس بودم الان دیگه هیچ اهمیتی برام نداره.   قبح خیلی از بدی ها برام ریخته.  شوق خیلی خوبی ها از بین رفته. و اینکه هرجی میگذره جارچوب های زندگیم سست تر میشه. خب این  خیلی چیز خوبی نیست...   هر چند آدم خیلی آزاد تر و بی مانع تر میشه تو زندگی ولی خب خیلی چیزا رو هم از دست میده...  که بدست آآوردن دوباره شون راحت نیست   


--  دیشب خواب میدیدم یه برادر دیگه دارم .  کاملا تاثیر همون فیلمی بود که خودتون میدونید...  :دی   

ولی جالبه که قبل اون فیلم هم من بارها خواب دیدم ک یه برادر دیگه دارم ک ازم بزرگتره.  و هیچ وقت خواب داشتن خاهر ندیدم.  و خوشحالم ک خاهر ندارم.  تحمل خاهر خیلی سخت تر از تحمل برادره... 



نظرات  (۲)

چته؟ چرا یه جوری‌ای؟ :دی
وقتی شاگرد اون معلم باشی در کنار حساب و کتاب کم‌کم فرد ازاردهنده‌ی درونت هم بالغ میشه! کامنت صرفا جهت درس پس دادن خدمت استاد آزار( که اسمش رو نمی‌برم) تالیف شده و هیچ ضرورتی برای تایید آن وجود ندارد. :))
پاسخ:
 منم صرفا جهت درس پس دادن تایید میکنم ولی جواب خاصی نمیدم :)) 

نکنه سپهر همون قدبلند ریش دار موبلنده س؟

چرا پس من اصا حوصلم نمیشه این وضعیت اخرو بخونم؟حتی چهار اثرم همینطوره.

میگن ماندن در وضعیت اخرم ک جلد دوشه هم مث همون خوبه.

پاسخ:
فک نکنم من که اصن با ریش و موی بلند ندیدمش   
خعلی خوبه بخون خیبی به درد میخوره. اونی ک من دارم میخونم خیلی قدیمیه ازین فونت یه جوریاس منم اصن عادت ندارم   
اره شنیدم جلد دو هم داره و اونم خیلی خوبه   

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">